دانلود پرسشنامه : استانداردهای معلمان تازه‌کار

تصویر شاخص

هدف: درجزیره ایسلند معلمان تنوعی از تجربیات دانشگاهی، اجتماعی و فرهنگی را با خود به کلاسهایشان می‌برند. برای اینکه معلمان در کارشان خبره شوند، آنها بایستی از دانش و درک لازم حرفه‌ای برخوردار شوند. استانداردهای معلم در جزیزه ایسلند به‌وسیله کمیته‌ای از معلمان، مدیران و مربیان معلمان در سراسر ایالت برای ایجاد چشم‌اندازی از سرآمدی آموزشی ایجاد شده است. استانداردها، این موضوع را که معلمان ممتاز برای ارتقاء یادگیری هم در درون خودشان و هم دانش‌آموزانشان چه‌کاری باید انجام دهند را مورد بررسی قرار می‌دهند. یازده استاندارد برای معلمان مشخص شده است که هر استاندارد با استفاده از شاخص‌های متعددی که نشانگر انواع عملکرد است مورد سنجش قرار می‌گیرد. اعضاء کمیته بر روی این نکته توافق دارند که برای اینکه سیستم استاندارد محور استمرار یابد، باید سیستم ارزیابی ایجاد شود و عملکرد قابل قبول برای معلمان مبتدی تعریف شود. (Rhode Island, 2003, p. 1)

نحوه تکمیل: برای سنجش هر یک از استانداردها از عبارات مختلفی در دسته های جداگانه استفاده شده است که دارای طیف پنج گزینه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد است.

توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات: 51

نوع فایل : Word 2007

روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد دوازدهم، انتشارات راه‌دان، تهران.

***************************************************************
توجه : حق انحصاری انتشار نسخه الکترونیکی پرسشنامه های «پژوهشنامه مدیریت» در اختیار مرجع علوم مدیریت ایران (سایت e-Modiran.com) می باشد و هرگونه نسخه برداری و بازنشر این آثار پیگرد قانونی خواهد داشت.
***************************************************************

دانلود فایل

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه : استانداردهای معلمان تازه‌کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش از فروشنده

قیمت

33,000 تومان

گزارش تخلف

امتیازی ثبت نشده است
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1400آخرین بروزرسانی: 24 آبان 1402تعداد بازدید: 181
نوع فایل

فایل متنی

قیمت

33,000 تومان